Sunday 31 January 2016

What am I Doing?



Planning an 18th birthday party is tiring and stressful, so here's a little photoshoot I did two weeks ago. My 18th birthday less than two months away and all I've got is a guestlist and a venue. Thankfully it's a joined party with my best friend who's birthday is only a few days after mine, but that doesn't minimise any stress... There's so many things to plan, DJ, music, bar, outfit, decorations, cake, it is much harder than I expected it to be. I regret not starting this organising earlier. Hopefully though everything will turn out great and it will be a night to remember! Wish me luck and I hope you've had a wonderful weekend!   :)

Planowanie osiemnastki jest męczące i pełne stresu, więc macie tutaj sesje którą zorbiłam dwa tygodnie temu. Moja osiemnastka jest za niecałę dwa mięsiące a ja mam tylko liste gości i salę. Dzięki bogu to jest wspólna impreza z moją nalepszą przyjaciółką która ma urodziny tylko pare dni po moich, ale to i tak nie odbiera żadnego stresu... Jest jeszcze tyle rzeczy do ogarnięcia, DJ, muzyka, bar, stylizacja na wieczór, dekoracje, tort, jest o wiele trudniej niż sobie wyobrażałam. Żałuje że nie zaczęłam tej organizacji wczesniej. Mam nadzieje że wszystko się ułoży i impreza się uda! Trzymajcie za mnie kciuki, i mam nadzieje że mieliście udany weekend! :)










Phot. Ailish McNeela

Jeans: H&M // T-Shirt: Matalan // Trainers: Adidas Originals // Scarf: Reporter // Watch: River Island // Oversized Cardigan: H&M

4 comments:

  1. Udanej osiemnastki życzę.
    Bardzo ładne zdjęcia.

    Zapraszam do nas
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Mam nadzieje że wszystko się uda! Śliczny blog :*

      Delete
  2. Sesja jest cudowna ! Świetny pomysł na miejsce sesji. Nie martw się wszystko dasz radę dopiąć na ostatni guzik. Najważniejsze to być sobą i nie denerwować się bo w tedy często idzie coś nie tak. Trochę wiary w siebie i impreza będzie cudowna !

    *Bykocur*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, dziękuje!! Spróbuje i mam nadzieje że może się trochę wyluzuje haha

      Delete