Monday 25 January 2016

Aviator Jacket



There's a first time for everything. A few weeks ago I decided that I'm going to start writing fashion posts. I'm trying a little bit of everything on this blog and so last weekend I dragged a friend along to a park with me to get a little photo shoot done. It was the first time I've ever done anything like this. At first it was awkward because I had no idea how to pose, haha, but by the end I was having so much fun! The shirt/blouse is actually a dress that I wore the weekend before to a party and as I was planning an outfit for this shoot, the idea of tucking the dress into my jeans popped up and after trying it on, I loved the look. I guess the outfit is at a perfect level of casualness where you could pretty much wear it anywhere. Hope you like it! ;)

Na wszystko jest pierwszy raz. Kilka tygodni temu postanowiłam że zaczne dodawać wpisy 'modowe'. Próbuje wszystkiego po trochu na tym blogu a więc tydzień temu zaciągłam koleżankę do parku ze mną żeby zrobiła mi malutką sesje. Nigdy tego wcześniej nie robiłam. Na początku było mi głupio i niezręcznie ponieważ nie miałam pojęcia jak pozować, haha, ale pod koniec zaczęło mi się to bardzo podobać! Ta koszulka/bluzka którą mam na sobie tak naprawde jest sukienką którą miałam na sobie tydzień wcześniej na imprezie. Przy planowaniu stroju na tą sesje wpadł mi do głowy pomysł aby włożyć sukienkę do spodni i po spróbowaniu, bardzo mi się ten wygląd spodobał. Myślę że ten strój jest na idealnym poziomie nieformalności ponieważ można go tak naprawde ubrać w dowolne miejsce. Mam nadzieję że wam się spodoba!










phot. Ailish McNeela


Jeans: Topshop // Shoes: Lasocki // Bag: Accessorize // Scarf: Primark // Dress: NewYorker // Coat: KappAhl

6 comments:

  1. Replies
    1. Dziękuje! Kupiłam ją w Polsce bo się w niej kompletnie zakochałam!!xx

      Delete
  2. Stylizacja jest świetna, bardzo takie lubię. Kurtka rewelacyjna, bardzo fajnie wygląda i super się prezentuję ;)

    Pozdrawiam serdecznie ! 21-letnia mama z bloga http://creamshine.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Masz świetnego bloga!! Już od jakiegoś czasu go czytam :)

      Delete
  3. piękny zestaw! pokochałam wszelkie kożuchy (kurtki, kamizelki) już mam jeden w swojej kolekcji - brązowy, czekam jeszcze na szary! Twój jest cudny <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja właśnie też ale nie mogę nic ładnego tutaj w sklepach znaleźć :/ Jak zobaczyłam tą kurtke, wiedziałam że będzie moja haha

      Delete